CAM
 
   
 
   
   
  TelPro CAM je program za praćenje i analizu prometa telefonskih poziva obavljenih preko tel. centrala. Namijenjen je vlasnicima tvrtki, menađerima, rukovodiocima.

Raznovrsne analize daju pokazatelje koji:

  • opisuju način korištenja telefonskih priključaka
  • omogućavaju kontrolu telefonskih troškova
  • sudjeluju u praćenju efikasnosti poslovanja

Ako vas zanimaju odgovori na pitanja poput:

  • Koliko vremena trošite (vi, grupa suradnika, ..) telefonirajući?
  • Koliko ste poziva obavili (vi, grupa suradnika, ..) u zadnjem periodu (po projektu, ukupno, ..)?
  • Morate li kupiti novu tel. centralu zato što je sadašnja često opterećena?
  • Mogu li telefonski troškovi biti niži?

tada je TelPro CAM pravi izbor za vas. I odgovore nalazite nakon samo par poteza mišem.

   
  Posjedujete li više tel. centrala?

TelPro Vam nudi ne samo pojedinačno već i jedinstveno rješenje za tel. centrale različitih modela i proizvođača uz dodatnu opciju za centralizirano praćenje prometa.
Vaš novac uložen u TelPro se brzo i višestruko vraća.

   
  Osnovne karakteristike:
   
  Podrška za raznovrsne proizvođače i modele tel. centrala.
Podrška za kapacitete centrala od desetak do više tisuća priključaka.

Evidencija izlaznih, dolaznih i internih poziva.
Evidencije podataka o tel. priključcima i priključenim uređajima.
Globalni tel. imenik za podatke o pozivnom broju i cijeni poziva.

Osim što cijena poziva može biti preuzeta iz mreže, od HT-a, TelPro može i samostalno obračunavati cijenu svih poziva ili samo poziva po linijama za koje je to potrebno.

Automatsko ili ručno kopiranje svih ili izabranih podataka o prometu bilo gdje unutar LAN/WAN omrežja.
Ravnopravno izvođenje analiza na trenutnim ili na arhiviranim podacima o tel. prometu.

   
  Posebna opcija:
   
  Multy PBX, program za centralizirano praćenje prometa s više tel. centrala.